kyss

jag har inte orkat blogga på ett tag, har haft så ont i huvudet ocvh varit yr hur klänge som helst nu..
så jag vet inte vad det är :s

jag börjar få panik, nu vet jag att du aldrig kommer tillbaka andreas..
att jag aldri gkommer höra din röst eller få krama om dig igen..
det gör så ont i kroppen, när jag nu börjat insett det..
jag får sån känsla, jag vill bara skrika..
jag orkar inte längre gå ut.
jag orkar inte göra någonting..
jag vill bara dra täcket över huvudet för
att snart få vakna upp med dig igen, går det?

jag låg nyss och kollade runt i rummet, och fick syn på en torkad ros som
jag har ligger på en hylla, den är ju från dig !!!!!!!!!!!!! jag kom på det nu,
jag vart så glad när du gav mig den där rosen, det är sjukt..
du är så förbannat charmig älskling..
lika när jag fick halsbandet, det har jag på mig dag ut och dag in..

jag orkar inte skriva mer nu, jag mår bajs.
jag älskar dig andreas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0