grattis andreas 19 år<3

  an

19 år skulle du ha blivit idag hjärtat,


eller du blir! !
jag ska göra din födelsedag till den bästa
och jag vet att där uppe får du alla presenter du någonsin önskat dig gubben!


himlens vackraste ängel, och det vet du!




Grattis älskling!

Gud vad jag saknar dig älsklingen min.
Din kropp att luta sig mot, din härliga lukt, dina underbara glittrande ögon, ditt härliga kiknande skratt, allt!
Ditt underbara sätt du förstod mig på utan att jag behövde säga ett ljud. Du bara la armen om mig och tog min hand i din. Kramade mig. Pussade mig. Fanns där för mig.
Det fanns mycket du inte kunde göra och ännu mer som du ville göra. 
Platser du ville besöka, sporter du ville utföra, mat du ville äta, människor du ville se.
Allt det där vara bara drömmar för dig. Du fick aldrig uppfylla dom.

Jag vill ha tillbaka min älskling. Han som älskade livet, han som uppskattade allting, han som nästan aldrig var ledsen även fast han hade det så jävligt, han som gjorde allt för att se alla andra glad. Han som gav så mycket men krävde sällan tillbaka något själv, bara kärlek och ett leende. 
Du har gett mig så oerhört mycket kärlek och hjälp genom mitt liv andreas.
Du är världens bästa, jag kommer aldrig sluta älska dig. 
Du lämnade mig endast 18 år, 18 år gammal . Jag beundrar dig min ängel. Du är mitt allt, du kommer alltid att leva inom mig och du kommer alltid att ha största platsen i mitt hjärta, alltid. 
Vi älskar dig Andreas. Du är världens bästa son/bror/barnbarn, vän och kärlek. Du fattas mig varje dag!


Vi syns snart mitt älskade hjärta, vänta på mig i himlen. Hoppas jag också har en plats där, men det blir nog svårt att mäta sig med din godhet däruppe. Men jag hoppas iafl.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0