:'(

vem tror du att du är ?
åh, jag blir så frustrerad!!
hur kan man anklaga människor för en sån här sak?
jag skulle aldrig någonsin göra något liknande...
helt sjuka är ni!!
jag saknar dig så sjukt mycket och jag vet att hur mycket jag än skriver och säger det
så kommer du aldrig komma tillbaka ändå.. jag önskar..
det kunna ha varit en dröm, världens mardröm, men NEJ!!
jag ramlar..
nu ska jag snart äta, sen ska jag iväg till marie igen, jag älskar henne !
att en människa finns där så mycket och ställer upp.
det finns så mycket folk som jag avgudar som finns där för mig!!
linn och hennes syster cissi,
vilka värdefulla människor!!
om alla vore som dom
då hade världen varit så underbar
ni får verkligen mig att må bättre
och orka kämpa mig framåt!
tack jag älskar er för det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0