:(

det har gått lite mer än en månad utan din röst?
jag lever i en mörk värld..
får ingen tröst och kan inte se på mig själv..
när tårar rinner ner och smärtan blir värre
och mina texter blir fler?!
minnen som minnen, det spelar ingen roll?
allting snurrar i mitt huvud.
och jag har verkligen ingen koll..
snälla ängel kom tillbaks till mig?
jag saknar dig älskling och doften av ditt hår???
allting som vi hade, det finns inge mer:'(
orkar snart inte kämpa, smärtorna blir fler och fler andreas..
jag lägger mig ner och andas tungt..
försöker att sova men allting känns så dumt..
åh jag saknar dig min ängel du försvann så snabbt ifrån mig
guuuuud vad jag saknar dig!
nu när du är borta har jag ropat på hjälp..
men ingenting kan hjälpa mig, snälla älskling kom hem!!
gör mitt hjärta helt igen!!
alla dagar som går och går?!
jag ligger här igen, ensam i min säng?
du bara gick iväg och vindarna vände..
jag sitter här och lyssnar på samma låtar som vi gjorde jämt..
jag förlorade dig FÖRLORADE!!!!

en gång fanns du här hos mig, men inte längre?
kan in te fatta vad som hänt ? är du en ängel ?
finns du där i himlen och tittar du ner på mig?
säg mig, minns du hur det var när det bara var du och jag
jag har försökt att vara stark men jag gråter idag..
jag skriver detta som ett brev till dig,
men om du läser det någongång kan väll du svara mig ? :'(
det finns bara en för mig och det är du...
varje gång jag ser dig, så ser jag en ängel..
pallar inte mer måste förklara vad jag känner..
det har aldrig funnits någon som har förstått mig som du har!
du fanns ALLTID där och har ALLTID stått kvar..
men i slutet backa du tillbaks?
så jag vill tacka för du fanns för mig,
men du finns inte längre här?!"?!?!?
blickar upp mot himlen, för mig är du en ängel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0