:(:(

Baby när du är nere, nere, nere, nere..
Även om himlen faller ner, 
Ner, ner 

Du borde veta, i kväll är den kvällen för att släppa det, 
Sätt på en show, jag vill se hur jag förlorar kontrollen 


Så lämna kvar för vi har en natt för att komma undan 
Så kom igen och flyg med mig, när vi gör vårt.


älskling, oroa dig inte.
Du är min enda, 
Du kommer inte vara ensam, 
Även om himlen faller ned 
Du kommer vara min enda 
Ingen anledning till oro 
när vi är nere.. 

Låt det vara, kom igen och låt din kropp vara bredvid mig 
ta mig iväg, hey, vänta på mig på din plats
Så varför inte vi springa iväg

Även om himlen faller ner som du borde göra, 
du inleder  för mig, 
Ner temperatur, för mig är du noll gradig, 
himlen är kall, jag fryser, 
Jag fick dig.., 
Nu är du min Mr America, 
nu kan jag vara din soldat snälla, 
Jag slåss för dig, 
På ett slagfält av kärlek, 
snälla skicka dina pilar från ovan, 
lämna aldrig  någonsin sidan av mig, 
Obestämd tid, inte nog, 
och ärligt jag upp på dig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad jag tycker synd om dig!

fy fan vad hemskt!

stackars dig!

det märks på dig hur jobbigt du har det!

det verkligen märks.

och sen sara som håller på och lägger ut massa skit om ante.. hallå vi alla vet hur mkt skit han snackade om henne, hon är så jävla falsk!

2010-03-01 @ 20:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0