<3

hur kan dagarna bli så jäkla korta?
varför ska tiden gå så fort?
eller så långsamt?!

jag förstår inte.. jag vill bara stoppa allt..
eller spola tillbaka. min största önskan!!
jag tänker på dig hela tiden..
vill att du ska veta hur det är
vad fan ska jag göra vill ej att det ska vara såhär?
det känns tomt,
är inte redo för att ta nästa kliv
saker förändras det blev som det blev?
känslan av att vara ensam kvar?
är något som speglar mina sämsta val..
jag säger som det är, att jag vill att du ska komma tillbaks.
jag älskar dig..
jag saknar dig jämt, VARJE dag VARJE kväll..
en gång hade jag allt men nu står jag här själv..
det här går ut till dig bara dig!!
vad som än händer, kommer inget INGET kunna ändra vad jag känner!!
och även om det känns omöjligt,så hoppas jag på att någongång
någongång blir det bra..
snälla lämna inte mig, jag vill finnas där för dig,
när mörkret faller och lampan släcks
vill jag känna dig nära mig..
jag kan förstå om du vill gå men jag
vill bara att du kommer ihåg
vill bara att du ska må bra, jag saknar dig älskling kom tillbaks..

var så mycket jag ville säga,jag vill att du ska förstå..
jag saknar dig bara mer för varje dag som går!!!!
jag spenderar mina dagar, på att tänka på minnen..
VAD FAN ska man göra när den man älskar försvinner?!
kom tillbaka, för jag kan inte sluta drömma..
om tiderna med dig, som jag aldrig kommer glömma!!
jag ville ALDRIG att du skulle glida..
jag vill kunna vakna med dig vid min sida!!
jag vill bara att jag ska kunna vara med dig igen
men vissa saker blir inte som man vill.
men du fick mig att känna som om tiden stod still.
jag säger vad jag känner och jag hoppas du förstår mig.
försöker tänka på någonting annat men det går ej?
för när inte du är här så är allt kalabalik!
UTAN DIG I MITT LIV KOMMER INGET BLI SIG LIKT!
jag saknar dig älskling kom tillbaks!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0