himlens vackraste ängel!

du var en vacker person, att du inte finns i livet längre kan jag inte förstå.
för du var den ända som jag kunna tro på..
när jag sluter mina ögon nu så finns du där och ler.
den natten du försvann satt du vid min säng,när jag vaknar och fattar att det INTE är en dröm
och den ändå gången jag får se dig nu, är i min sömn!!!
saknar dig så mycket vill bara höra orden,
att du mår bättre nu än vad du gjorde här på jorden!
det gör ont i mitt hjärta och det skaver i min själ!
jag önskar och ber, fan jag önskar du var här!!!
varför lämnade du jorden ?
varför va det din tur?
hur kunna gud ta ifrån en sån fin person dom du ?!?!
men nu när du är borta så lever vi på minnen
och jag hoppas att du känner dig älskad i himlen!!!
för vi som är kvar, har tankar om dig varje dag!
och jag talar för fler: vi vill ha dig tillbaka!!!
jag skulle kunna ge mitt liv för att se dig le igen..
jag undrar vart du är nu, vill att du ska komma hem igen?
jag undrar vart du finns och vart du hamna efter livet?
jag hoppas att du hör mig för jag fortsätter att skriver..
tårarna dom rinner, det får inte vara sant..
och jag önskar att bara någon hade hunnit fram..
men jag vet att du är här, det är bara vi som inte ser.
det gör ont att inte se dig skratta mer.
du måste vänta på mig, där borta vid grinden.
så du kan följa mig när det är min tur till himlen..
vi lever i en verklighet med saknaden brevid, jag älskar dig andreas <3

Kommentarer
Postat av: tanja

vad har hänt ?:/ finns han inte vid liv längre.. beklagar.. finns ! <3

2010-09-16 @ 18:01:33
URL: http://tanjawictoriaellwood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0