long time

tiden går för fort, allting bara rinner iväg..
Ännu en hemsk natt att se fram emot.. jag hatar att vara utan dig..
att få det dära sms på kvällen eller att få höra din vackra röst..
när du alltid ringer och jag är sååå trött, men så glad att du ringer så jag kan somna tryggt..
när du satt uppe långa nätter och inte kunna sova förrens jag kom hem för då visste du att allt var bra...
det finns så mycket andreas som är oklart!!

så fort jag blundar ser jag dig och olyckan !! :'(
varje gång jag kollar runt så tycker jag att jag ser skymten av dig och blir alldeles kallsvettig..
varje gång jag är ensam, är jag inte ensam för jag känner din närvaro :'(
det är så skönt att jag verkligen känner att du är här med mig andreas, men det är inte samma sak
jag kan inte röra dig, jag kan inte krama om dig eller pussa dig på pannan !!!!!!!!!:'//

för att komma till sak, tänkte jag bara säga godnatt till dig älskling, om denna natt går att genomföra sovandes!:'(
sov med mig!!


Kommentarer
Postat av: :/

beklagar :(

Var Andreas din pojkvänn eller så?

RIP Andreas

2010-01-27 @ 16:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0