jag vill inte inse att det är jag som skriver vila i frid min älskling ?

vi skulle vara  föralltid du och jag, jag litade på dig det va så du sa, vi delade allt, som vänner brukar göra
du strunta i mig men jag vill att du ska höra du svek mig, och det såra mig idag, jag trodde våran vänskap skulle finnas kvar jag älskade dig, du var ju mitt allt..
skratten vi hade kommer aldrig mer igen..
gå aldrig iväg... vad kan hända.. det är så jag säger för jag älskar dig.
vi hade ju allt men nu är det borta, vi var varje dag, vi skratta och allt, min vän varför blev allting såhär..
det skulle vara vi två mot hela denna världen du lämnade frågor som finns djupt i själen
jag litade på dig vi delade allt !!
nu är du borta, det känns kallt.
kan vi backa tiden och börja om igen, snälla jag ber var är du min älskade..
du var en person som alltid var pålitlig,när jag var nere var du alltid där med mig..
i mina drömmar kommer jag alltid kunna se dig.
du är inte kvar hos oss och det känns helt sjukt..
jag tänker på hur du brukade säga lev livet fullt ut.
jag hör dig inombords, andreas jag vet att du hör mig!!
du ska veta en sak, det är så vi lever för dig.
du förtjänar inte döden..
jag tänker på dina föräldrar dina vänner och på hur mycket i deras liv nu som har förändras!!
jag hoppas att du vilar i frid där i din kista, dig kommer vi alltid minnas.
och ingenting kommer att försvinna!!
en stjärna har lämnat jorden..
jag tänker på dig och ser dig uppefrån
och känner din kärlek fast du är långt härifrån..
du lämnade min värld och jag brast ut i gråt.
jag vill kunna prata ut om vad som hände då.
men du är  inte här , jag undrar så mycket? 
kan du se mig uppifrån?
hur ska jag leva utan dig ?
stunderna vi hade , dom var helt perfekt :'(
jag minns den gången då du kysste mig på kinden
fan vade det känns svårt, nu är det blott ett minne :'(
jag vet att du är borta, kan inte ändra på det:'(
när jag tittade på dig såg jag en hel skönhet, du var
min nallebjörn som räddade mig från mörkret..
du ramla överbord men jag står ensam kvar på skeppet..
detta kommer alltid vara din och min låt ; http://www.youtube.com/watch?v=ivNLsz7SJNo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0