:'(

om 47 minuter fyller jag 20.. det är sannslöst..
och du är inte med mig andreas..
jag har försökt så länge att inte visa hur dåligt jag mår, inte vet jag varför jag har hållt allt inne.
men igår brast det.. har aldrig mått så jäkla dåligt som jag gjorde då..
du var med mig hela dagen, och allting i min kropp slutade fungera..
jag mådde dåligt, var yr hela dagen och bara tänkte på dig dig dig ..
att om du var här så..
om du var här så...
:'(
jag förstår inte att du lämnade mig :'(
jag vet inte vart jag ska ta vägen älskade du.. :'(
jag orkar inte längre utan dig..
alltså så många människor som mår dåligt, jag klarar inte av att se det.
du rä sååååååååå saknad av oss alla..
det är någonting i mig som aldrig kommer bli detsamma igen när du inte är med oss/mig längra..
jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: Frida - gravid vecka 39

Beundrar dig och hur stark du är . Lycka till med det lilla som är kvar utav graviditeten :) Själv är jag beräknad 12 september , så vi kanske får samtidigt , vem vet..



styrkekramar

2010-09-01 @ 15:47:50
URL: http://fraajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0