:'(

åh vakna igen, jag faller utan dig..
åh res dig igen,  din närhet fattas för mig..
så jag rör mig igen, jag har många stigar kvar.
det som finns framför mig jag ska minnas det som var!!
träden gråter, himlen är svart kom solen åter för om vandrande inatt.
och jag höll dig nära, allt hjälp försvann nu.
så många andra så faller vi tillsut..
åh vakna igen!!!!!!!!!!!!!!!:'(
jag faller utan dig..
muren för hjärtats blod, min plats i ledet, där min föregångare stod.
efter natten, kom gryningsljus, vi red ut stormen, men nu är vägen slut..
godmorgon älskade, natten var förjävlig igen..
:'(( jag har inge ord just nu!!
jag vill bar säga tack till alla som bryr sig..
det värmer, även om jag är så stel och itne svarar.
jag orkar inte, jag har inte inset detta än!!
jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Sara Larsson

fin låt o text av bror min! Musiken kan hjälpa dig att gå vidare så småning om.. gråt låt allt komma ut.. efter ett tag kommer tårarna börja minska, lite lite dag för dag och sakta sakta kommer du kunna tänka på något annat.. du kommer klara det här!

2010-01-31 @ 21:14:47
URL: http://stikosara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0