ensam igen

Vi fick låna en ängel
Som spred sitt ljus i våra liv
I varje andetag
Du togs bort från oss
Alldeles för tidigt
Vi fick låna en ängel
För en stund

andreas, nu har jag bara legat på soffan hela dagen, jag vill inte göra något..
ingneting utan dig.. jag önskar jag hann verkligen visa allt jag vela!!:'(
jag hoppas du kommer och sover med mig inatt igen, så jag kan somna..
men skräm mig inte denna gång älskade ängel :'(

så fort jag skrattar så får jag ont, varför ska jag skratta?
så fort jag grinar får jag ont, varför ska jag grina när jag vet att du mår så jäkla bra där uppe och du sitter där och åker båt och dricker med din käraste morfar, som du har saknat så mycket!!!!!!!!
jag kan inte ens gå ut på stan, för det känns som alla kollar på mig
och jag orkar inte höra frågan ; vad har hänt? varför är du så ledsen ?
NEJ!!!  inte utan min andra halva.

jag saknar dig sååååååååååååååå, att ha dig ligga här i min säng, att ha dig intill mig, att ha dig att prata med, att ha dig att skratta med, att ha dig att vara svartsjuk på, att ha dig att vara sur på, att ha dig att grina med, att ha dig att bara ha dig!!

jag vet att du inte lämnat oss, du har bara gått i förväg för att snygga till stället, och ditt stora fina garage med fullt med bilar och alla jordens bildelar, och ett stort fint hus som du byggt själv:'( och så många liter diesel så ingen människa någonsin skulle kunna mäta sig med det.. jag känner doften ända ner hit!!



jag saknar dina fina ögon, din charm, ditt skratt, ditt fina prat, ditt bitande på naglarna :'(

Kommentarer
Postat av: jossi

han finns alltid vid dig <3

2010-01-28 @ 00:23:15
URL: http://annajosefinahrlin.blogg.se/
Postat av: Linda - mamma till Liam

Beklagar sorgen:/ Han kommer alltid att finns vid din sida. Kram

2010-01-28 @ 09:37:22
URL: http://lindaperssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0