en känsla i kroppen

an
Jag minns första gången du kommenterade min bilddagbok.. och jag vart så glad, för jag har alltid kikat på din bilddagbok för att kolla in dig, du var så fin..
sedan första gången vi träffades andreas, jag var i bollnäs med malin och frida...
vi hade sms:at ganska mycket och jag talade om för dig att jag var i bollnäs.. du sa att vi skulle träffas.. och du stog vid ica och hade westby med dig.. du drog ut allting, jag vet att du var nervös.. så vi stod vid statiol och väntade på dig medans niklas och en till kom och pratade med oss.. 
tillslut kom du i din fina merca som du älskade så högt!!
vi hoppade in i bilen, du vågade inte kolla på mig och inte jag på dig.. vi var så nervösa båda två!! :'(
jag kommer ihåg att niklas fick fel på sin bil och att vi lära bogsera honom hem, och att linan gick av och gud vad vi skrattade!! vi åkte runt och du tog med oss ut till ett fint ställe, när det kom en till bil, då vi vart rädd för vi var på ett ställe där man inte fick vara!! han åkte efter oss en bra bit och blinkade med en blå lampa, och du skrattade och talade om något som " tror han vi är dum" hah :') sedan åkte vi hem till dig, och vi satt och kollade på idol...:'(
du skrev ett sms till mig, " du är lika fin som en solnedgång" :'( jag visste inte vad jag skulle svara.. jag bad dig att komma och sätta dig vid mig , men du svarade genast kom du!! jag vet att du var så nervös gubben, likaså jag!
ingen av oss vågade närma oss varandra.. :'( sedan sms:a vi vidare ett bra tag, och du sa alla dina fina ord till mig.. jag är så rörd!! sedan skulle vi åka med tåget hem :/ och du skulle skjutsa oss till stationen, men vårat tåg gick inte än så du sa till oss; ni kan åka runt lite med oss så slipper ni frysa " åh gud jag ryser ! :'(
jag satt mig på tåget, och jag var så lycklig för att jag hade träffat dig.. 
vi fortsatte sms:a så många sms älskling..

sedan så skrev du en dag; jag kommer ner och hämtar dig idag..
jag hade inge pengar till tåg.. jag tänkte att du var sjuk.. det är ju så långt.. iallfall 16 mil..:'(
du sa det är det värt...
DU kom och hämtade mig hemma hos frida och jag hoppade in i bilen, jag kom ihåg hur vi skrattade och du försökte ta kort på mig, jag vägrade vara med... jag knäppte kort på dig, så du höll på köra av vägen lilla älskling ;'( vi kom hem till dig.. vi lag oss i soffan och pratade om allt mellan himel och jord.. :'(
du sa till mig, lägg dig vid mig.. jag gjorde det och det ångrar jag inte en sekund.. vi låg och kollade på film..
tillslut vart klockan så mycket så vi bestämde oss för att gå och lägga oss, vi lag oss i sängen och pratade vidare..
då kollade du mig i ögonen och pussade mig.. det var vår första puss, som jag aldrig glömmer :'(
sedan den dagen har vi hållt ihop, i vått och torrt andreas.. :'(
jag kommer så väl ihåg när jag sa till dig, gör dig klar vi ska åka runt lite, du förstod ingenting.. jag åkte och hämtade upp mamma, och vi åkte till mormor, åh gud vad du var nervös.. du skakade och bet på dina naglar som du jämt gjorde när du kände obehag eller oro eller bara var nervös älskade.!!:'(
sedan trodde du det var över, då åkte vi hem till min Storebror och där var det fullt hus..
jag kommer ihåg när du sa till mig att det här ska du få igen för gumman och skrattade..
jag var så stolt över dig!!
sedan när vi var på kryssning, hade det helt underbart! 
det var julbord och jag plockade på alldeles för mycket mat på din tallrik och du bara skrattade..
sedan när vi satt och drack och bara höll om varandra.. jag mådde så dåligt på kvällen och du tog hand om mig hela tiden.. jag sa åt dig att gå ut och ha kul ist... tillslut deckade jag.... :( och på morgonen när jag vaknade var jag livrädd när du inte låg brevid mig.. jag låg helt stelfrysen i hytten och tillslut hörde jag dig.. du hade låst in dig på toaletten och somnat i duschen och låg och kramade om plattan med öl..
älskling...:'(

jag kommer så väl ihåg första gången du kollade in i mina ögon" vilket du har så svårt att göra" och sa att du älskade mig mer än allting annat och att du aldrig träffat någon lika speciell som mig :'("
kommer du ihåg när vi krockade med ett rådjur? jag såg det springa ut men fick inte ut ett ord.. 
dina extra lysen på mercan gick sönder och det satt fullt med rådjurshår i fram:'( vi stod vid vägen och väntade på att jägaren skulle komma och skjuta det... :'/ när det kom en raggare och slog ihjäl den med en hammare eller något, och vi tyckte han var så sjuk...

eller när vi låg hemma hos din mamma och vi låg och prata om allt, tillslut började du prata om dina älskade bilar, jag kände hur ögonen höll på åka igen för jag var så trött, men försökte hålla dom öppna för din skull.....
tillslut pratade du så mycket så jag somnade.. älskade du!!:'(

jag kom ihåg när jag fick världens finaste halsband av dig, jag var så glad, jag fick tårar och du pussade mig på pannan..:'( som du alltid gjorde..
det halsbandet kommer jag alltid att bära med mig!!!!! det är en del av dig älskling!!
Jag kommer också ihåg när du och niklas lurade min lillasyster att köra bil, åh gud vad vi skrattade!! :'(
dom dagarna vi bara låg i sängen flera dagar och kollade på film och pratade om allt :'/
vem ska jag prata med som jag pratade med dig ? :'(

jag har så sjukt många minnen av dig.. jag har delat så mycket skratt och så mycket gråt..
vad var det som gick fel? :'(
jag hade kunnat rädda dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag kommer aldrig glömma när du säger; att du skulle tillverka en parfym av ren diesel..
att du skulle kunna dricka det som medecin, allting blir bättre med diesel!
och att RIKTIGA MÄN LUKTAR DIESEL!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

beklagar :(

2010-01-27 @ 18:31:03
Postat av: emma lundh

jag vet att du inte vet vem jag är, men jag tänker på dig! det var sjuukt fint skrivet! blir aldeless tårögd:(

2010-01-27 @ 19:20:50
URL: http://lundhe.blogg.se/
Postat av: Jennifer - 16 och Mamma

jag kan inte läsa din blogg. Den är så himla fin men jag sitter bara och grinar. Lycka till med barnet! du kommer klara det fint. Du verkar vara jävligt stark.

2010-08-29 @ 19:39:13
URL: http://yhennifer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0