åh...

ännu en dag utan dig, ditt skratt och dina fina sms och samtal!!:'(
jag kollar på min mobil varje sekund känns det som..
att det inte bara kan komma ett sms som det står; det var inte jag som krockade..
jag lever natta..
men gubben, du lever alltid i mina drömmar :'(
det är så många som hör av sig till mig, det är guldvärt tack alla som finns just nu!
jag orkar inte göra någonting, jag vill inte vara ute bland vänner jag vill bara ligga i sängen och vänta på att något bra ska hända, vilket det inte kommer att göra nu när du lämnat mig och.. här :'(
det är en sån sjuk känsla, att du sitter där och kollar ner på oss..
du trodde aldrig att någon skulle bry sig om du dog, hur kunna du vara så dum.... du vet hur älskad du var!!!!!!!!
4 dagar har gått..
och det är något som aldrig kommer bli detsamma i mitt liv igen..
an

Kommentarer
Postat av: amanda

åh nathalie. jag känner inte dig, men vet vem du är eftersom du känner linn osv.

men jag vet med att adreas läser vartenda ord du skriver till honom, är 100 procent säker.

och han kommer alltid vara med dig var du än går.

han kommer vaka och ta hand om dig!!!!

han älskade dig så, efter alla texter han la ut på bdb. och jag vet att du älskar honom oxå.

du fixar dethär, stå på dig!!

kramar.

2010-02-02 @ 07:39:03
URL: http://allimandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0