<3

"är det sant" och "jag har hört om dig"
Jag kommer aldrig tillbaka hit igen
Neonskyltar på gatorna
sänder ljus till mig och skatorna
Alla dansar, och jag tänker
är du också själv?
Var är du ikväll..

vi är inte sånna som i slutet får varann.


..och alla flickor har gått hem
Och du va sötare än dom
men jag slängde bort dig igen
jag slängde bort nån slags vän

Det va så mörkt
den kvällen jag gick hem
jag hade hoppats på något, hoppats på någon
åhhh. klarar inte av att vara hemma längre, jag är rädd!
du skrämmer mig :'( varför..
jag ska åka hem till marie och sova.. där är jag trygg..
imorgon ska jag till kuratorn älskling!!
kom tillbaka.. :'( i need you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ett hjärta har krossats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0