tomt.

du finns i mitt hjärta, du finns i min själ du finns överallt, inom mig..
dagarna går försöker förstå, varför du gick hemifrån, lämnade allt familjen och mig..
men jag vet att du finns där ute någonstans, såklart inom mig <3
jag saknar dig :'(

jag kan itne förstå!!
allting går så fort.
känns som igår när du låg här brevid mig..
och du talade om för mig hur speciell och hur kär du var i mig!
eller när vi varje natt gick upp och åt räkmackor..
eller när jag tvingade ut dig å röka när det var svinkallt..
eller när vi åkte din merca och jag bara klagade att du skulle köpa en ny bil,
sen skrattade vi åt det hela tiden..
eller när du kom till mig ocj var hos mig flera veckor,
när din mamma frågade om du var i skolan och du sa ja..
men till skolan sa du att du hade magsjuka..
när vi låg i sängen en hel dag och kollade på
mina "dåliga" tjejfilmer, enligt dig..
eller när vi var på kryssning..
eller när vi ja ALLT!
älöskade!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0