så mycket.

jag blir så trött och ledsen!! varför bry sig? liksom vi pratar om en person som inte finns med oss längre, och alla klagar, man får inte sakna för då försöker man dra åt sig uppmärksamhet? vad är det för påhitt?

jag blir så frusterad, om alla bara visste det jag visste om detta som hände!!
andreas min fina, jag lovar att jag ska göra det du vill att jag ska göra.
och jag önskar ALLA visste om varför detta hände..
jag tror att känner lika som jag gör, vi hade kunnat stoppa honom!!
lilla gubben.. om du var här nu och såg alla hur dom hållde på och kunna hjälpa till, så hade det aldrig varit såhär för du har alltid rättat till allt, du du du!

det kanske är bäst jag säger det så jag är tydlig!!

jag skriver inte för att få uppmärksamhet av någon!
jag skriver för andreas skull och jag skriver för min egen skull, för jag inte kan prata med någon!
och om jag nu vill ha allas såkallade "uppmärksamhet! så skulle jag nog sitta och svara på kommentarena jag får överallt med, men nej!

jag förstår bara inte hur man kan bråka om vem som är flickvän eller var hans flickvän, nu när han är borta? älskade andreas!
jag vet vad du sa till mig och jag vet vad du tycker om allt detta.
och vad alla nu säger så vet jag att du är så besviken på dom som itne håller sig till
sanningen!!:¨(

jag saknar dig så mycket gubben.
och om ni inte accepterar att jag saknar och skriver av mig för mig själv och andreas skull så borde ni inte läsa min blogg och inte kommentera mina bilder på facebook/bilddagboken.
allt är för andreas inte för eran skull.

vila i frid älskade andreas strömlund!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Klart du ska skriva tjejen ! Det är jue det bloggen är till för , att man ska få skriva av sig !

Skit i andra som håller på & fjantar sig !

Stå på dej du har rätt att sakna jag följer din blogg & jag lider med dej jag tycker så synd om dej ! Men du kommer klara dej BRA ! :)



/Linda (Miroi tjejen)

2010-02-05 @ 14:14:41
URL: http://lindajoohansson.bloggagratis.se
Postat av: Elvira

Fortsätt med att skriva av dig! bry dig inte om idioterna som påstår att du bara vill ha uppmärksamhet,så jävla idiotiskt, det är väl självklart att man saknar någon som gått bort!? :S

Jag känner inte dig men jag vet vem du är och brukar läsa det du skriver och allt du går igenom, du är så himla stark och fortsätt kämpa på även om det är hemskt tufft!! :(

Tänker på dig. kram!

2010-02-13 @ 18:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0