fuck you

jag är så trött på allt jäkla skit snack!!
herregud, ni vet ingenting!
jag vet så mycket som ni inte vet om andreas.
och jag blir så jäkla förbannad på dig du vegt vem du är.
att sitta och ljuga ihop en massa för att få uppmärksamhet.
varför inte bara lägga ner?
han finns inge mer!!
om alla visste hur du behandlade han och vad han berättade för oss o m dig och vad du gjorde mot han
så ska du nog ta och vara tyst just nu.
attt du ens orkar lägga energi på det..
han tyckte absolut inte om dig, och du förstörde hela hans liv jämt.
så fort han träffade någon var du där och förstörde med dina fula historier.
jag var så jäkla dum att gå på dom en gång, men jag tackar gud att andreas lät mig övertalas om vilken människa du var! det kan inte vara en människa på denna jord som tycker om dig.
och att ljuga nu när andreas inte finns med oss mer, är det bara för du vet att han inte kan
försvara sig själv längre? så patetiskt!!
jag vet så så så så så mycket mer än dig, och jag gör vad jag vill !
ljuga in dig hos andra med lögner, fyfan det är pinsamt lilla gumman!!

om du ändå var här andreas och kunna hjälpa!
jag ber om ursäkt för hur dom håller på, det är så respektlöst!
det du och jag hade det finns det ingen som kan ändra på
och jag kommer aldrig att sluta STÅ för vaad jag tyckte och vad vi hade!!

sen om du säger att han kom hem till dig och grina, lilla gumman......
då är du inte den första han har grinat hos..
så många lögner som du har..

förlåt för detta inlägg, men när gränsen är nådd, måste man göra något åt saken!
och hatar är ett starkt ord, men jag HATAR dig din falska jävla .........!

om alla bara visste, om du bara hade berättat för alla andra med andreas..
då hade hon aldrig suttit här och sugt åt sig massa uppmärksamhet..

du är inte värd dettta andreas, jag förstår dig!
jag kommer snart, och jag hoppas du väntar på mig vid portarna.
älskar dig andreas tommie strömlund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0