:'(((((((

hur ska jag klara mig igenom denna natt,
denna natt kommer bli så fruktansvärt jobbig..
men jag känner mig van, vilket låter dumt att säga.
men hur ska jag kunna säga något annat...
Den här månaden har varit bland det värsta i mitt liv, och kommer förbli det
tills den dagen vi möts vid portarna igen gubben!

Jag sitter här ensam på mitt rum 
Och tänker på de gånger då vi har varit med om allt, 
Jag tittar på en bild i min hand 
Försöker mitt bästa för att förstå 
Jag vill verkligen veta vad som gick fel 
Med en kärlek som kändes så stark 
Om bara du var här i kväll 
Jag vet att vi kan göra det rätt 


Jag vet inte hur man kan leva utan din kärlek
Jag föddes för att göra dig lycklig 
För du är den enda i mitt hjärta
Jag föddes för att göra dig lycklig 
Alltid och för alltid du och jag 
Det är så våra liv skulle ha varit.

Jag vet att jag har varit en idiot, eftersom du har varit borta 
Jag vill hellre ge upp och sedan fortsätta,
lever i en dröm om dig och mig 
Är inte på rätt väg i mitt liv 
Jag vill  gråta en tår för dig, så förlåt mig om jag gör

jag gör vad som helst,
jag ger dig mitt liv,
jag ger dig min värld.
Jag skulle vänta för alltid att vara din tjej 
Bara ropa mitt namn
Och jag kommer att vara där
Bara för att visa dig hur mycket jag bryr mig 



minns så väl när du skickade denna bild till mig...
du mådde dåligt, jag vet inte vad som hade hänt..
ditt blod lever i mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0