mamma älskar dig

hallåjs, nu var det längesedan jag skrev igen..
man orkar liksom inte ;p även fast jag könner mig dum när jag inte skrivit på några dagar :)
iallfall så har jag varit barnvakt åt världens finaste barn idag, ( efter lukas ) Ludvig och charlie!! :)
så mys, lukas var såklart också med!:)
sedan kom malin och hämtade mig och vi åkte hem till min pappa och mös lite, han har varit i norge i massa dagar så nu vela han träffa oss:) alexander följde med mig och malin ner igen sen, så vi beställde kebab mums!

nu ligger lukas på naken på golvet, skönt att han får lufta lite!!
kan ju inte vara roligt att ha blöja på sig varje dag hela tiden ;)
malin sitter och underhåller honom lite nu !!
och så ska hon byta blöja med :) haha, snäll hon :)'


Lite lukas uppdt:

9½ vecka;
han väger 5760 gram
och är hela 60,5 lång :)
har ett huvudomfång om 41
och han växer så det knakar!!
han har numera för några veckor sedan börjat jollra, hur mycket som helst!!
pratar med mig jämt.
han skrattar otroligt mycket och gnager på sina små händer hela tiden!!
han är vaken hela tiden nästan, sover sällan :)
han sover hela nätterna så jag är lyckligt lottad!
han har världens magknip emellanåt, och älskar att bli buren, en riktigt knähund..
hoppas det går att vänja bort :)

imorgon ska jag till valbo med bästa FRIDA och gildklimpen lovis!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Han är så gullig natta! Du måste vara stolt :) Kramar!

2010-12-05 @ 23:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0