JAY!!!

nu äntligen har jag fåt lukas att somna, han var omöjlig idag;p sötgrodan!!
idag kom angelica över til mig, hon var barnvakt åt jack, jättesööööt!!!:) haha
iaf så mös hon lite med lukas och vi pratade lite, skönt att hon flyttat granne med mig nu :)
sedan kom frida, thias och lovan hit för att ha lite idol mys!!
vi käkade mat och mös! älskar verkligen att umgås med dom!!
sååå HIMLA BÄST att jay jay jay jay vann, me love u !!
nu ska jag försöka sova.. shiet vad trött jag är pommes alltså!! ;)

andreas, världens finaste!
jag önskar jag fick höra din röst
bara en gång till..
fan va tomt det är och kommer alltid vara!!!
jag minns varje stund.<3



Kommentarer
Postat av: Chicmommy - mamma till Ajdin

sv: inte svårt alls :P Är det något speciellt du vill ha med i tidningen eller? maila mig till [email protected] så kan vi föra vidare diskussion där :)



vem är andreas? (om man får fråga)



btw, bebisarna på bilden är urgulliga :)

2010-12-11 @ 09:38:55
URL: http://chicmommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0