GODJUl!

god jul på er alla, och god jul andreas!
hoppas du får en jättefin jul i himlen och att du är med oss idag ändå..
jag har fällt tårar idag, jag visste först inte varför dom  kom?
dom bara spruta, jag kände liksom att jag bara vela grina mitt upp i det roliga?
sen kom jag och tänka på dig, varför..
tänk om du hade varit med oss idag, mig och lukas!!!!!!!!
jag kommer ihåg att jag fick ett jättefint halsband av dig förra julen, jag tänkte ta det på mig idag,
men jag vill att det ska ha sin fina plats där det ligegr, jag vill inte att något ska hända med det!!
jag älskar dig andreas, världens finaste !

en sorg jag aldrig kommer kunna sätta namn på..

iallafall så fick lukas värds fina julklappar, tack alla :)
även jag fick jätte fina och bra! :) tack tack tack :D

Nu ska jag natta lukas, xoxo!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0