ett skratt från hjärtat <3

struntar i det där som har med dagar att göra... ;)
haha jag kan ändå inte komma ihåg att blogga varje dag, ibland har man bara inte tid :)
idag har jag iallafall myst med malin och sandra ett tag, sedan åkte hjag hem
för att ha lördagsmys med lukas.. han hade fåt feber ?!?! igen.... 39,2.
helt sjut. och hans avföring ser ut som harpluttar, vilket det brukar göra när dom är förstoppad :(:(
stackars liten, nu ligger han iallafall i sin säng, han sov nyss iaf men nu hörde jag att han vakna igen.
dags att ta tempen igen!! alvedonen hade iaf hjälpt nyss..

jag har iaf lagt upp en film på facebook när lukas skrattar..
guuuud jag ryser.. så länge har han aldrig skrattat.
så det är rikgita skrattet idag alltså, min älskling..
jag är såååååå stolt, och tårarna bara rann av glädje!!
nu måste jag gå å pussa på min sjukling..

hörs sen

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0