♥ Dag 5 – Min kärlek.

Min kärlek är min son,
jag är så stolt över honom..
han är mitt allt, det ända jag behöver och värderar högst.
den dagen du kom till mig lukas, var den bästa dagen i hela mitt liv!!
jag får tårar så fort jag tänker på att du är just min!
min min min egna lilla älskade son !!
världens finaste för den delen!

jag skulle aldrig byta ut någonting mot dig.
jag skulle aldrig vela gå tillbaka till mitt gamla liv.
du är min ägodel nu och en del av mig!!


jag skulle aldig tycka illa om dig,
och jag älskar att ligga och se på dig när du sover
eller när du ligger och roar dig själv!

du är så fin när du ler, och när du myser med mig.

jag älskar dig och jag trodde aldrig att man vart så kär eller älska såhär starkt.
du har legat i min mage i 9 månader, jag har längtat och tjatat om dig..
du är äntligen här, och jag ångrar inte dig en sekund.


världens bästa <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0