♥ Dag 3 – Mina syskon.

Niklas Wallgren
min underbara storebror på mammas sida, 33 år gammal.
jag älskar han över allting annat, han finns alltid där för mig och ställer alltid
upp det spelar ingen roll, han vill alltid mitt bästa.
han är en förebild för mig och jag är sååååååå stolt, världens finaste familj har han med,
ludde 3 år charlie 10 månader och han tjej Lina!
det känns som om jag kan prata med dig om allting, och du ger mig genast svar om det är någonting
jag undrar över! du tar alltid hand om mig, och sätter andra före dig själv!



Jimmy gälldin 34 år
en jätte bra storebror, som jag har lite mindre kontakt med,
men du är en jätte snäll och omtänksam människa!
alltid roligt att ha med dig att göra :)
även du har en otrolig familj,  dexter 6 år douglas 4 år och Mimmi din tjej!
du finns också där om man vill något och ställer alltid upp!
jag är stolt över dig!


Alexander Gälldin 17 år

du är bäst, och du vet det!
jag älskar dig så himlans mycket..
du och jag har alltid kunnat umgåts fast ålderskillnaden..
jag är stolt att ha dig som en bror, och du vet att jag alltid kommer finnas för dig.
jag vill att du ska kunna komma till mig och prata om vad som helst, vilket du gör!
men du ska alltid veta att hos mig är du välkommen.
du är så himla vacker, och om jag skulle kunna ge dig allt skulle jag gjort det, för det är du värd!
du har alltid varit vår lilla buse, men vad gör det ... :)
du är perfekt!<3



Amanda Gälldin 15 år
du är min lilla prinsessa, min egna!
jag älskar dig gumman och du är så himla bra!!!!!!
du vet att jag är stolt över dig även om jag kanske itne uppskatar allt du gör ibland
så är du min lilla favvotjej, jag vill att du alltid ska prata med mig om det är någonting!
jag finns här och ställer alltid upp, folk säger att du är " mig upp i dagen"
jag ser mig själv i dig som lite mindre... lika envis och skulle ha rätt på allt.
men det får man ha ;) jag är så stolt över dig att du inte dricker så mycket eller röker !!
en finare tjej får man leta efter.
jag skulle vilja berätta för dig varje dag att jag älskar dig mer än allting annat!!




Jag kanske inte alltid visar för er hur mycket jag älskar er alla, men jag blir alldeles tårögd när jag tänker på det!
att just jag har fått den äran att vara er lillasyster/storasyster..
ni är så fina allihopa, jag älskar er och värderar er högst upp och före alla andra <3

/ från en stolt syster

Skriver mer senare, nu har jag en hungrig son :)
xoxo! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0