DAG 1- presentation av mig själv :)

mitt namn är nathalie marie gälldin. Jag är 20  år gammal!
Jag bor i sandviken, på bruket med min älskade son Lukas snart 3 månader.. jag har fyra stycken syskon, Amanda 15 år Alexander 17 år Niklas 33 år och Jimmy 34 år, dom betyder så himla mycket för mig. något speciellt intresse har jag inte just nu, jag älskar att busa med lukas och att umgås med mina vänner
Mina framtidsplaner just nu är att plugga till undersköterska/sjuksköterska.
Jag har mist en väldigt betydelsefull person i mitt liv, vars nanm är andreas pappa tilll mitt barn.. vilket jag namner mycket här på min blogg. jag saknar honom så himla mycket och jag ber till gud att han kommer tillbaka, det är svårt att förklara hur man verkligen känner men jag försöker göra det lätt för mig!!
jag försöker vara en förebild för många mäbnniskor, genom att vara stakr för andras och min egen skull.
Jag är även en "ung" mamma, vilket jag inte ser mig själv som eftersom jag ändå är 20 år.
det är absolut inget problem gför mig och jag har aldrig fått något negativt av det..
kanske någon gång att mammor eller pappor kollar snett på öppna förskolan men ingen som har sagt någontin,
jag kör mitt eget race! och vad som är bäst för lukas, jag är glad för hans skull <3

Jag har jobbat på Ica och mitt senaste jobb var som personlig assistant, som jag gick av ifrån 1 vecka innan jag skulle föda:) jag trivs himla bra med det jobbet, för jag älskar att hjälpa andra människor och vara dom till lags.

nog om mig, finns det någonting mer ni vill veta så får ni gärna fråga!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0