andreas, mitt hjärta

satt och kollade på bilder på dig nyss. fan vad du är vacker.
alla bilder väcker något slags minne, även om jag inte var med när du tog dom så har du vissa ansiktsutryck på dom som man minns så väl kom i vissa situationer.
fan vad jag saknar dig. varför skulle just jag få gå igenom detta!!!!
dag som natt snurrar tankarna.. inatt hade jag en dröm med, att du levde..
vi bara höll om varandra, men poff så vaknade jag. allt var borta och blott ett minne..
jag saknar din varma famn som höll om mig, jag saknar när du alltid bet på dina smutsiga naglar nr du var nervös, LILL gubben :(:(
jag minns så väl första gången vi träffades eller första gången vi skulle umgås ensamma,
vi skrev sms och på msn, sedan drev jag med dig och sa ; kom till sandviken och hämta mig då..
tro på fan så åker du ända hit och hämtar mig, jag minns att jag var hemma hos min vän frida,
och att när jag skulle gå ner när du stod där neranför så skaka jag som aldrig förr, fy vad nervös jag var..
jag hoppade in i bilen, jag såg att du var nervös men du vägrade erkänna det!! :')
föresten så såg jag det direkt på dig, du bet alltidg på naglarna då !!

hela bilresan hem till dig, skrattade vi och prata om allt, det var som att jag hade känt dig länge länge!!
du försökte ta massa bilder på mig, och jag vägrade vara med.. hah!
väl hemma hos dig så låg vi i varsin soffa och kollade på film, bara att ha din närvaro där fick mig att njuta!!
sedan sa du till mig att komma över till din soffa, så du kunna hålla om mig..
åh vad jag njöt, din doft och dina varma famn.. något jag aldrig glömmer,
då kom första pussen, du böjde dig först över mig och pussa mig i pannan..
shit va skakig jag var, jag kän de mig som en liten tjej ni vet i mellanstadiet när man körde ryska posten och fick pussa någon.. man var så blyg!!! din kyss var helt underbar andreas, jag minns!!!

nä nu kan jag inte skriva mer, jag tänker och gråter!
jag önskar jag fick uppleva allt igen!
att jag åtminstonde fick höra din röst och dig säga att du har det
bra där du är nu, för det har du väll ?

älskade lilla hjärtat,
det vackraste jag har hört, var på minnesstuden för dig i bollnäs
när dina klasskompisar sa; jag önskar vi hade en dieseldunk inne i klassrummet, så vi fick känna doften av dig hela tiden! det hade känts som om du var närvarande då liksom...

ditt motto var; riktiga män luktar diesel.
jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Tanja

Så fint skrivet. Hoppas ni båda har det bra nu.. jag tror han hade vart så stolt över er son! sköt om dig, kram

2010-12-03 @ 08:05:24
URL: http://tanjawictoriaellwood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0