<3

LUKAS
Åh, dina ögon, dina ögon gör stjärnorna att se ut som de inte lyser.
ditt hår faller perfekt utan att ens försöka.
du är så vacker, och jag berättar det för dig varje dag.

 Jag vet, jag vet när jag ger en komplimang till dig, kommer du inte att tro mig.
Och det är så, sorgligt att tänka att du inte ser vad jag ser.
Men varje gång du skulle fråga mig "Ser jag okej?" skulle jag säga...

När jag ser ditt ansikte finns det inte en sak som jag skulle ändra.
För du är fantastisk precis som du är.
Och när du ler stannar hela världen
och stirrar på dig ett tag.
för lukas du är fantastisk precis som du är.

och det finns inte en chans i världen att jag skulle vilja ändra på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0