<3

godmorgon!
jag är sååå trött..
igår var det verkligen inte hjärtelitens dag!! ;p
haha först och främst var vi i valbo och skulle handla julklappar, då bajsar och kissar han igenom allt..
och jag har såklart inge ombyte med mig till han, så jag lär springa och köpa nått .. det var typ som om han visste att barnbidraget kom ;p haha!! sedan på kvällen så skulle han sova, men han vägra...
shit både jag och pappa sprang runt och försökte vagga honom till sängs..
men nej!
men äntligen kl 2 någongång slogs dom två blå ihop:) mamma älskling :) <3

iallafall så ska jag sandra och malin ut på krogen sista helgen i januari.
tror ni jag är lite taggad eller? jag har inte varit ut sen jag vart med barn, över ett år sedan !!:)
jag sitter liksom och taggar redan nu, då är det något fel !!:D
men jag tycler att jag förtjänar lite egen tid, även om jag inte vil vara utan lukas, så behövs det.
när jag är ensam med honom alltid annars, måste få vara mig själv för en stund :(
men jag skulle aldrig byta tillbaka mitt gamla liv!! jag älskar lukas så fruktansvärt mycket o han är mitt allt...


snart är det jul med, fredag.. äntligen  :)
myyysiigt!!
jag tänkte gå ioch vila nu bervid lukas så får vi sr hur länge det varar:)
puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0