prova sov med ett brustet hjärta..

jag har tänk ganska mycket på det här nu, och det går inte längre.
jag får panik över allt detta.

att en sådan ung människa ska lämna jorden
det är inte rättvist, och inte på så snabb tid.
jag önskar det fanns någonting vi kunnat gjort
men det fanns det inte...

du lever i mig och det vet du!
När jag vaknar
Är det något jag saknar
Och jag ser att Inget fungerar

Minns att någon sa, det är bra att vänta
Så jag ligger kvar och slutar kämpa
Kan inte resa mig upp, vad ska jag göra
För det finns ingen kropp kvar att röra!!


Kommentarer
Postat av: en som tycker du är stark!

jag blir imponerad av din styrka!

att du orkar fortsätta i livet fastän din älskade har passerat. det är beundransvärt!!

hoppas det går bäst för dig i fortsättningen, det förtjänar du! take care!

2010-06-07 @ 22:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0