kyss utav en ängel

fan vad jag saknar dig, men ingenting kommer bli som förr igen!
jag pallar inte förklara denna saga igen, det var du och jag mot världen men du lämnade mig själv.
den dagen då du svek mig, blev tårarna till floder.
alla gånger då vi pratade,jag saknar dig otroligt..
har försökt på alla sätt,att få slut på denna känslan utan dig brevid mig.
skulle offra allt för dig, bara du kunna komma hit..
utav alla min skatter hade du det största värdet.
alla dagar då vi talade ut om allting som berörde,
alla mina känslor, känslorna är domsamma och jag sakar dig så mycket..
men miin själ har flytt iväg och ttog med sig all min lycka.
du är allting som jag hade och jag hoppas du förstod det
jag gilla bara dig och jag önskade du tror mig.

jag vet att jag inte vart så bra, för jag inte sa det som det va,
det kanske tar en evighet innan jag förstår min ensamhet,
jag lovar att alltid finnas där fastän det hr blivit som det är
för ingen försto så bra som du , det kan jag lova här och nu..

jag börjar tappa allting, vill inte lämna dig till minne..
den ända som förstod mig och torkade mina kinder.
du är värd hela världen så låt mig få berätta
första dagen då du tog min själ så bländade du mig.

DU ÄR DEN ÄNDA SOM HAR KRAFTEN AT FÅ MIG HEL IGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0