haha

smaken är som baken, en del tycker lagom är rätt
andra gillar tjejer magra som skellett vissa tycker fett är hett,
jag har gått ett steg till jag håller min flickvän helstill jag ger henne näring, oljefetäring.
jag älskar min feta kärring, jag är feeder, feeder älskar feta individer stora som masteroider,
hon säger bristningarna svider, men spela roll att hon lider, jag är ju feeder.
om hon ber mig om ett kycklinglår, en hel jävla kalkon hon får..
och fast hon är mätt, så fixar jag lätt minst 7 kg efterrätt.
skulle hon få en kvälning då hämtar jag min droppställnign jag tänker till lite grann och problemet är löst.
hon får fläskfärs..

nu vet jag att ni säkert tycker att jag är ett svin, men jag känner att faktist att på sista tiden
 frugan är så trist och bara ligger där och jag känner mig itne kär
men hur lämnar man sin egen skapelse av fett,det skulle faktist inte kännas rätt
men hon kan ju inte hämnas på mig där när hon ligger still.'
så jag passar på att att göda upp en till.

feeder älskar tjocka individer, riktigta fetma invalidier
jag hoppar upp på dom och rider,
mot deras fettvalkar jag glider
jag är en feeder men jag känner att jag glider ner
mellan deras elefant,spelar ingen roll jag strider,
jag kläms ihop till en mosad feeder,
kmen det är långt ifrån att jag lider,
men för mig är det härliga tider,
jag kläms ihjäl som en lycklig feeder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0