..

nu sitter jag med familjen och kollar på tv, skönt att amanda har kommit hem igen efter sin cup..
jag måste säga att det blev lite tomt.. ;) haha..
idag har jag varit på stan med nadja och emma och hennes underbara dotter avelina så söt!
sedan kom rosanna, jag hann inte stanna kvar så länge för att jag lära hem med bilen till pappa..
men det gör ingenting, för mot kvällen så börjar jag må dåligt igen så det är lika bra att vara hemma då..
just nu mår jag hyffsat, men det känns i huvudet att jag kommer må skit snart.. men jag är van..

nu kom alla tre kattungar till mig med, SÅ SÖTA!!

jag saknar dig andreas så mycket.
och du blir aldrig bortglömd!!
det gör så ont, och jag faller..
jag vill inte fortsätta framåt men jag är livrädd att fastna här..
:(:(

skriver mer sen!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0