<3

jag bryter ihop, varför du? varför just min vackraste du? :'(
tankarna kommer hela tiden.. det går inte en sekund utan dig i mitt huvud och jag måste säga att det är jag glad för.. för vad skulle jag göra UTAN dig? jag hör dig, jag hör dig andas andreas..
men jag vill ha dig här närmare.. jag förstår inte varför..
vi var oslagbara, och jag var så glad att jag lärde känna dig, den bästa människan i hela världen
aldrig någonsin att jag hade trott att något som detta skulle hända..
du och jag pratade mycket om allt, dels så vart jag med barn älskling..
du var överlycklig över att du skulle bli pappa, och jag mamma..
tiden gick lite längre och du sa jämt; men gud va stora tuttar du fått, så skratta du...
konstigt älskling, jag är ju med barn! :(  du hann inte dela det med mig så länge, men jag lovar att h*n har hört din röst och fått lugn ifrån dig, han hann höra dig skratta, prata, grina och älska!

älska som ingen annan kan!

vårat barn andreas, det kommer bli det finaste som har skapast på hela universum, och jag är så stolt!!
jag skulle inte kunna önska mera...

men nu är det nya tag, du gick bort..
jag får klara mig själv..
men du lever inom mig..
jag älskar dig!!

 


Kommentarer
Postat av: =)

Grattis så mkt till bebisen =), Det här klarar du de tror jag.

2010-04-18 @ 20:45:16
Postat av: Monia

åh :'( kämpa på, du är stark!

2010-04-19 @ 13:26:55
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: v

:/ jag blir nästan gråtfärdig. kämpa på nathalie!

du är så förbannat stark..

2010-04-20 @ 21:34:00
Postat av: Johanna*

Grattis till barnet och jag beklagar sorgen efter Andreas:/

2010-05-24 @ 12:57:54
URL: http://johannanehvonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0