syskonkärlek<3

det bästa jag har är mina syskon, jag önskar jag gjorde mer för
er och var snällare men ni vet att jag älskar er mer än allt annat på hela jorden!!
skulle nått hända er eller någon vara dum mot er så backar jag upp er till 100% jag har så mycket delat
mer er. och er kan man alltid prata med om allting! även om vi bråkar mycket, men sånt händer ju..
kärleksbråk ofc:) tänkte dela med mig med några bilder på dom :D <3




min bror alexander, vad finns det att säga om dig,
världens snyggaste lillebror(brås på mig) och du är såklart bäst du med.
ska jag skriva allt så får det inte plats här ;p
jag kommer alltid att ställa upp för dig när du har problem med någonting
och jag vet att du alltid finns för mig!  det är alltid lätt att prata med dig!
♥ jag älskar dig!


amanda, du är världens sötaste lillasyster och jag älskar dig och
kommer alltid finnas vid din sida!! rör någon dör dom jag lovar det!
lilla gumman, du håller på bli så vuxen och allt går så snabbt <3
jag älskar dig hun ♥



niklas- har ingen bild än
du är världens bästa storebror, mår jag dåligt så får du mig alltid att tänka om.
du får mig alltid må bättre och du vill alltid att jag ska må bra, du tar alltid hand om mig
precis som en storebror ska vara, du är lagomt överbeskyddande och det älskar jag..
det som är bäst med dig det är att du är bättre än mig, och jag som tror jag vet allt,
du får mig alltid på rätt väg i livet och hjälper till med svåra beslut, jag är så stolt att ha dig
som bror!! jag kommer alltid älska dig, det är skönt att vi har börjat träffas mer nu, det betyder
verkligen !♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

jagä lskardig<3

2009-01-26 @ 22:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0