fuck you.

varför får du mig att må såhär ? tänker du ingenting.. du bryr dig inte mer, jag är helt jävla ensam, hur tror du det känns? träffar dig aldrig mer, förstår du inte att jag saknar dig? jag orkar inte må såhär nå mer, må dåligt varje dag, och aldrig ha någon att prata med det om, försöker man säga nått så lyssnar ingen.. ingen verkar ta mig på allvar längre.
jag måste fejk le, för att inte folk ska fråga vad det är, jag orkar verkligen inte prata om det med sånna som inte har med det att göra, och när jag väl ska prata om det så blåser det ändå bort med vinden eftersom ni jämt börjar prata om annat eller inte förstår..
är det menningen att det ska vara såhär? bara ett helt stort misslyckande!!!!! fan att folk kan må såhär, om någon mår såhär så lovar jag att hjälpa så mycket jag kan, det är inte menningen att det ska få vara såhär!!

det känns som jag skulle kunna skriva av mig så mycket här..

du kan inte komma tillbaka till mig..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0