fettis

hallå, idag hr jag varit lite dålig med att uppdatera, det har varit fullt upp hela dagen!
idag var det skola, kollade på marie antionette filmen som var 2 h lång, den var faktsit riktigt bra:) någon som sett den ?
sedan hade vi affärsutveckling och då jobbade min grupp med att leta reda lite fakta och skriva upp vad var och en ska säga och i vilken ordning tills på torsdag, då vi ska ha en stor visning i kyrkan! låter det inte spännande ? ;)
iallfall sedan var jag barnvakt åt min älskade lilla ängel, ludvig <3 finns ingen mer underbar än han, åh vad jag älskar han! jag och min bror åt iallfall pizza :) trevligt.<3

iallfall så skulle jag skriva om det, det är ju så som nästan alla vet så har jag gått ner i vikt, och för att bevisa det för mig själv så har jag några äckliga bilder jag vill dela med mig av, så kan ju ni kommentera om det syns nån skillnad?


här har vi en, vit tröja är en gammal och den med grön är nyare.



gammal                                                                           ny



malin och jag, gammal bild!!


jag och malin, ny bild!

 

jag tycker det är jätte roligt att se, men eftersom det är jag själv så ser jag ingen skillnad.
vad tycks? var det bättre förr eller nu ? :) kommentera!

xoxo nathalie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har blivit så jävla fin nu Natta, hur många kg har du gått ner?

2009-01-27 @ 20:15:52
Postat av: Anonym

17 kg :)

2009-01-27 @ 22:31:53
Postat av: Anonym

haha men hur fan såg man ut förr?! =D

2009-01-27 @ 22:52:00
Postat av: Anonym

Hur kunde du gå ner så många kilo?:O

jag försöker gå ner men inte går ja ner nå e.. :/

2010-03-15 @ 22:49:12
Postat av: Anonym

jag gick på GI metoden :)

googla så får du fram :) en ä'jättebra och effektiv diet:)

2010-03-16 @ 00:11:18
Postat av: Anonym

jaha okej :)

gick du ner 17 kilo av det? :O:D

2010-03-17 @ 20:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0