<3

♥♥
en vän som du behövs, ingen kommer någonsin få någon som dig!
i augusti för 3 år sedan träffade jag dig för första gången, första skoldagen.
sedan dess har du och jag varit som pusselbitar, du har alltid varit den bästa för mig..
och jag ångrar inte en dag med dig, du är alltid glad och positiv och jag avundas dig så mycket
om du bara visste!!
somsagt vi tänker nästan alltid lika, och har varit med om nästan samma saker jämt.
du är min själsfrände ! <3
du ställer alltid upp för mig när jag mår dåligt, vilket är jämt nu för tiden. men det går nog över!!
vi har hållt i ihop så länge och du får aldrig lämmna mig, du betyder så fruktansvärt!

jag kommer finnas för dig 24 timmar om dygnet 7 dagar i veckan hela livet ut.
jag kommer följa dig i varje svårt snedsteg du tar och varje lyckosteg.

jag älskar dig malin harjula <3

harje.blogg.se



'





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0