<3

herregud vad tiden går långsamt ibland.. har varit till valbo med sandra malin och angelica idag, dom skulle köpa en present till caroline:) sedan åt vi på ikea vilket alla redan kunnde lista ut när jag sa att jag var i valbo :) älskar den maten, men börjar faktist tröttna på köttbullar?! haha kan förstå det..men iallfall så är jag hos pappa nu, har ju inge internet hos mamma så då är det lika bra att vara hemma hos pappa, och hos mamma är det ändå aldrig någon hemma så då får jag sitta där själv och kolla in i väggen och om det är särskilt kul det vet jag inte, men vissa kanske har den hobbyn :p men jag tror jag står över iallfall :D
haha så när man kom upp till pappa hade pappas tjej bäsan(thai) gjort mat, och det var as vidrigt, köttfärsås med köttbullar i och pasta, blääää.. sitter iallafall och tvingar i mig nu eftersom hon sitter brevid, och eftersom hon inte kan läsa svenska så kan jag ändå skriva och sitta och se glad ut så hon tror jag gillar det ;p fyndigt va, ni borde testa !! HAHAH
uppdaterar mer senare. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0