21.56

sådär jaa ..;b hemma efter monroes, åt as god mat!!
kyckling,fläskfile,hallolumi och sallad med tsatsiki :) underbart gott var det, och det är speciellt gott när malin gör den :)
jag blöder från tandköttet hela tiden, någon som vet vad det kan vara?

iallfall så fyller jag 19år på söndag, så jag ska ha några hemma hos mig på lördagen, ska bjuda på smörgåstårta och lite att dricka, vi blir inte så många men om du känner vill komma så hör av dig :) sedan efter det så bär det av till lobby och ser arvingarna haha! man lär ju underhålla sig med någonting . ;b

                                         
                                                                                                       nytt pic on moi, enyoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0