20.34

sitter fortfarande hemma hos pappa, eller kanske itne sa det i förra kommer inte ihåg det nu, kollat på made.. vill verkligen hem och lägga mig nu är så uttrökad så det inte finns ord för det. och trött på att alla beter sig som nollor.. Nu är det sweet 16 också, töntar. Imorgon har jag sovmorgon till 10.55 underbart eller vad? har inte varit i skolan idag så jag längtar redan efter mina bästa vänner, vi vet vilka ni är :) känns som det är så mycket jag behöver göra men inte har tid eller ork till det, ska iallafall sätta igång med träningen nu. skönt att jag har min älskade harje som ska börja med mig, slipper jag slita själv :) sedan har vi ju körkortet som jag önskar man kunna få hem skickat i postlådan :) men men välkommen till verkligheten natta! ;) snartt ska min bästa vän harje komma och hämta mig, underbar hon<3 ha det bra så länge, xoxo natt!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0