17.31

gud vad dagen har gått fort, och ändå har jag inte gjort ett dugg!?
legat i sängen och tagit det lugnt, såå skönt har inte gjort det riktigt på hur länge som hälst.
nu ska jag åka med mattias och sandra till moneroes och käka lite, ska bli skönt att sitta och prata med dom!
jag uppdaterar senare!!
vill gärna att ni kommenterar min blogg så jag vet att jag har några som är intresserade ;)
skriv gärna vad ni vill att jag ska skriva om !:):)

xoxo så länge.


här har ni en bild på hur det ser ut på monroes, och såklart så jobbar mals där <3



sandra i love you baby<3


Kommentarer
Postat av: Bettan (syskonen blixts mamma)

Hej Nathalie! Hoppas allt är bra med bebisen i magen och att livet fungerar för dig trots de som hänt. Tänkte fråga om du fortfarande säljer salvan som du har bild på? i så fall vill jag köpa en, har letat som f-n..

Du kan väl skicka ett mail till [email protected]

kram

2010-08-07 @ 21:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0