9 feb

hallå där:)
sitter i skolan just nu, har samhällskunskap, ska skriva nått brev till pelle planlös ;) haha!!
känner mig väldigt duktig idag, har skrivit klart ett prov som var jätte svårt på mindre än en timme klarade alla frågorna :D
sedan nu har jag skrivit klart detta brev, så jag blir ledig på fredag :D funderar att åka till bollnäs och hälsa på malin på torsdag isf !! men det vet hon ingenting om än ;p hah suprise.

igår när jag kom hem från hudiksvall åkte jag till pappa och umgicks lite med honom m.familj :)
gick ut och gick, mötte malin vilket hon vart häpen av att jag gjorde eftersom jag inte brukar möta henne ;p
sedan imorse kom harje my love och hämtade mig i jäderfors, tack <3

nu ska jag göra lite nytta igen!

xoxo nath


Kommentarer
Postat av: Sara

pelle planlös har vi också gjort, hahah! :D

2009-02-10 @ 23:07:04
URL: http://saraleinonen.blogg.se/
Postat av: Sandra

hej på dej pusss puss

2009-05-05 @ 15:13:21
URL: http://metrobloggen.se/sandraspjuth

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0