<3

Hallå, det var inte igår jag skrev :)
ar haft fulltupp, och det finns inte så mycket att skriva om längre ;p förlåt mig.

hela lovet har jag varit hemma hos älsklingen, just nu ligger vi på soffan, eller älsk har somnat ;p tror jag orkar inte picka på han nu :):) så söt.
har åkt lite skoter och grejjat, jag skulle kunna stanna här hur länge som helst, så jävla underbart!!
alla är trevliga och man stortrivs, på tal om familjen hans, finns fan ingen underbarare familj, man känner sig så välkomen :D imorgon ska dom iväg på teater så jag blir ensm hemma hos dom :( från 8 till 22,00 tråkigt. vad fan ska jag hita på :) leka med måns kanske ;)
på lördag blir det iaf party :) var et bra tag sedan det nu.men skönt att kunna ha kul nykter med ;)

nu ska jag krypa ner med baby, ha en bra kväll! :D
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0